This is us

This is us

søndag den 13. februar 2011

Velkommen, Start, Forventning, Spænding, Hårdt arbejde, og TAK...

Så gik startskuddet til min blog....



Hej og velkommen til min blog, som igennem de næste 12-uger vil være min tro følgesvend i kampen om at nå det, der for mig er drømmeidealet for min krop.

Jeg har allieret mig med en af Danmarks bedste Personlige trænere (Lars Hoe Madsen), som er manden bag projektet og ham der holder mig til ilden (og i meget kort snor, kan jeg afsløre...) med kost og træning igennem de næste 12 uger!

Målet med forløbet er at vise, hvor langt man fysisk kan flytte sig på bare 12 uger, hvis man arbejder målrettet og dedikeret, og har professionel hjælp.
Vi går alle med en drøm eller et visuelt billede af, hvordan vi godt kunne tænke os at se ud, med en forestilling om, hvordan det vil føles at være lige der, hvor vi altid har drømt om at være, men vejen derhen er lang og svær og kræver enorm selvdiciplin og målrettethed, hvilket kan være svært at mønstre igennem længere tid. Det kan derfor være en god ide, at alliere sig med en professionel træner, som har erfaring og viden om, hvordan man bedst muligt når sin mål, og som hele tiden er med på sidelinjen for at motivere og guide og hjælpe dig i mål.


Jeg har alliereret mig med Lars, som igennem de sidste 12 år har arbejdet som personlig træner, han har trænet flere fitness-atleter med stor succes og er netop startet som personlig træner hos Dansk Fitness i Vanløse. Han har lovet mig, at hvis jeg selv arbejder målrettet og er 100% dedikeret, er jeg bikini-klar om 12 uger (hvor jeg skal afsted til Grænkenland med min vidunderlige familie). TAK Lars, det bliver vildt og hårdt og jeg glæder mig allerede :-)
Jeg kan godt lide at sætte tingene lidt på spidsen, så for at øge presset på både mig og Lars (vi må jo vide om han er god til sig job ;)) og være sikker på at nå i mål, har vi besluttet at offentliggøre forløbet, sideløbende med at vi er igang, så der er ingen "hemmeligheder", ingen snyd med tid og billeder og ingen fotoretouchering. Bare mig, min træner og mine sponsorer:
In2Zym kosttilskud, som så venligt har doneret den mængde proteinpulver, proteinbarer og biofactor jeg har brug for under vejs! Tak Ib, jeg glæder mig til at bruge dine produkter og fremme kendskabet til In2Zym.
Blue Glue bikinier, som har lovet mig en bikini efter eget valg, når jeg når i mål og de Græske strande venter..Jeg GLÆDER MIG allerede... TAK Line, det er fantastisk :-)



De hårde facts: Tirsdag d. 8.2.2011 var jeg på vægten, den ubamhjertige satan tillod sig at vise mig, at jeg havde rundet et ny "ti'er" på vægten - men vist i den helt gale ende, nemlig: 70,8 kg. Langt over hvad det er rimeligt at veje, når man bare er 166 cm høj. Godt at jeg allerede på dette tidspunkt havde en aftale med Lars samme eftermiddag, for nu er jeg top-motiveret. Snakken med lars var en forventningsaftale, hvad vil jeg have ud af forløbet, hvad kan Lars bidrage med og hvordan når vi så langt som muligt på bare 12 uger. Vi er straks på bølgelængde, jeg ved hvad det handler om når vi taler om mad, Lars har bare meget mere erfaring end mig, og så er han manden med styr på træningen og han ved hvordan det hele skal hænge sammen så der er energi nok til den mængde træning der skal til og jeg samtidig ikke får for meget mad.


Onsdag morgen blev alle de forbudte sager smidt ud og i dag søndag d. 13.02.2011 har jeg kastet mig over min konkrete kostplan, som er god og spændende og giver rum og mulighed for at kombinere mine måltider, som det passer bedst ind min hverdag.
På tirsdag skal jeg mødes med Lars igen, her skal vi måle fedt% og cm, så der får jeg et mere konkret billede af, hvad det er vi arbejder hen imod, og så håber jeg selvfølgelig at min vægt er lidt mere venligt indstillet overfor mig på tirsdag morgen...


Følg med og se hvad der sker, når jeg kaster mig ud i mit livs forvandling: Fra blød hausfrau til Lara Croft...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar